PDA

View Full Version : Review of APB Hack + Proof



JackieJones
07-07-2011, 06:30 AM
This is my Review of the APB:R
----------------------------------------

Things I like about the Aim Junkies APR:R hack

+Cheap
+It works
+Support is given quickly and effiecntly
+Can make requests for the coder to fix/add stuff

The hack is undetected and the detection status only changed to detected once (when there was a big update, mostly every site got detected aswell). Every other ban after that was by ingame GM's, but i do belive that Systemfiles is adding a GM ESP so you can change to legit settings when you see a GM following you.

here is a screenshot that i did on my rage account after 5 Hrs of gameplay

http://img146.imageshack.us/img146/3738/5hrplaytime.jpg
-----------------------------------------------------------------

Also some tips for newcomers

Never hack on your main unless you want to because every hack has a chance of getting you banned wether it be from PB or a GM

Don't blame the coder if you do get banned since you are taking a risk

Mess with the settings to your likings. E.G I play rage settings on one account and legit on the other. Neither have been banned.

----------------------------------------------------------------

Overall. I reccomend This hack because it is cheap ($11 where as AA is $25) you can request stuff to be added (Don't bother asking for nospread anymore since it's patched)

Now to wait for Systemfiles to make a tf2 hack :3

Best Around
07-08-2011, 05:33 AM
Awesome review, I can agree to this.
Also I couldn't help but notice your Azu-nyan icon, lol. ;D

JackieJones
07-08-2011, 09:09 AM
Well I do love my anime ;)

Kingpin
07-08-2011, 07:08 PM
Nice fair review.

SILVIUCOLER
07-09-2011, 08:16 AM
There's a new option called 'trigger'. IDK what it is tbh, what does it do?

Smokey22
07-09-2011, 08:36 AM
lol you did not get all that money in 5 hours

Best Around
07-09-2011, 12:27 PM
lol you did not get all that money in 5 hours

It's not that hard, if you've got an awesome team or just rape tons of face EVERY mission that's a good 6k+ per mission, not counting the times you get a bounty and live through the mission with it for the bonus.

JackieJones
07-09-2011, 12:58 PM
lol you did not get all that money in 5 hours

I made alot of money selling logo's and transferring money from other accounts and missions

Smokey22
07-09-2011, 01:45 PM
so it is possible to send money to other account so it will be safe ?

JackieJones
07-09-2011, 01:55 PM
Put an item on auction on your legit account
Go on to hacking account buy the auction

I generally do this every $12000 APB earned or more and it does soon pile up

Also that account in the picture is now my main one, I got it to the desired rank and have just been transferring money to it ever since. I also have like 3-4 hacking accounts and keep going on/off them.

Psychopath
07-17-2011, 05:11 PM
Great review and I'm totally agree with you 100%!
Great Cheat , Cheap , Really works , Undetected , And great Support :)
It's just perfect.

And to be honest i had AA , had *** , All of that crap is useless , To many useless junk & settings.

From now on im gonna stick to AJ :)
Gratz guys ;)
I hope in the future there will be a Life time subscription ;)

SystemFiles
07-17-2011, 05:32 PM
Great review and I'm totally agree with you 100%!
Great Cheat , Cheap , Really works , Undetected , And great Support :)
It's just perfect.

And to be honest i had AA , had *** , All of that crap is useless , To many useless junk & settings.

From now on im gonna stick to AJ :)
Gratz guys ;)
I hope in the future there will be a Life time subscription ;)

Thanks for the kind words, I hope your opinion stays this way.

tyNiee
07-22-2011, 06:48 PM
the hack doesn't work i got banned 2 times and wasted all my money to the hac kand the game

spectre
07-22-2011, 07:05 PM
I have already answered you in your other post. I'm sorry you feel this way, but the fact is if you cheat you risk being banned sooner or later, regardless of what game you play and regardless of what site you use. Your bans are most likely GM detections. APB is a free game, just create a new character with a new email and spread the hurt :)

Spicker
08-08-2011, 03:40 PM
italy> Ciao, come posso scaricare l'hack? Ho pagato giÓ 8 euro...

medphys100
08-10-2011, 05:14 AM
Great review and I'm totally agree with you 100%!
Great Cheat , Cheap , Really works , Undetected , And great Support :)
It's just perfect.

And to be honest i had AA , had *** , All of that crap is useless , To many useless junk & settings.

From now on im gonna stick to AJ :)
Gratz guys ;)
I hope in the future there will be a Life time subscription ;)

I never got banned with ***

my friends with AJ banned 3 times with AJ

hahah

I agree with you AJ hack = crap.

Sry SystemFiles, but i dont like your hacks.

But Sequence hacks... are... awesome, BC2 hack pwn all, and i never got banned with hacks by Sequence

loped15
10-14-2011, 09:20 AM
i have one question about the hacks
is it takes alot of cpu ?

tnx for the answer :)

Haxxy
10-14-2011, 09:33 AM
No :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

johnloltz
10-18-2011, 04:30 AM
I HAVE MY MAIN ACCOUNT ALSO :) BUT WHEN I PURCHASE APB AJ HACK GOIN TO MAKE A NEW HACKIN ACCOUNT CRIM :) CANT WAIT TO PURCHASE THIS IS THE BEST SITE I FOUND :)
:cool: